سات دن میں چربی کم کرنے کا چیلنج ۔ پیٹ کی چربی کم کرنے کا طریقہ

سات دن کی چیلنج میں یہ ڈھیلی پیٹ کی چربی علاج کے لحاظ سے فٹ ہے یہ یہاں واپس اوپر ہے اور میں آپ کو اس ورزش کے ذریعہ رہنمائی کروں گا آپ کے لئے آٹھ ورزش کی نقل و حرکت ہے تاکہ آپ پیٹ کی چربی کو جلانے میں مدد کریں آج کے ورزش پیٹ کی چربی کو کھونے کے لئے سات دن کا چیلنج ہے آپ کو میرے ساتھ اس ورزش میں شامل ہونا ہے جہاں میں یہ آٹھ تحریکوں کو انجام دوں گا جو خصوصی طور پر ہینڈپک کی گئی ہیں جو اس پیٹ کی چربی پر کام کرنا شروع کردیں گی کیونکہ یہ سات دن کی چیلنج ہے میں چاہتا ہوں کہ آپ واپس آکر کام کریں۔ آپ اگلے سات دن تک اس چیلنج کو انجام دینے کے بعد مجھے اگلے سات دن تک صحیح تغذیہ کی پیروی کریں اور مجھ پر اعتماد کریں۔

آپ کو یقینی طور پر آپ کے جسم میں کچھ حقیقی تبدیلیاں نظر آئیں گی لہذا آئیے سات دن میں اس ڈھیلے پیٹ کی چربی کو شروع کریں کہ پہلی تحریک کو چیلنج کریں کہ ہمارے پاس اچھا جمپنگ جیک ہے لہذا آپ اس کے لئے کیا کرنے جا رہے ہیں آپ کود پڑے گے۔ اوپر کی طرف ہاتھ اٹھائیں اور پیچھے کودیں اور نیچے کی طرف بڑھیں اور پھر دوسری طرف دہرائیں ، چلو یہ تین سیکنڈ میں 45 سیکنڈ کے لئے کریں اور اپنے پیروں پر ہلکے رہنے سے ان گھٹنوں کو نرم رکھیں اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو بڑی حرکت مل رہی ہے۔ ہتھیار پورے راستے

باہر کودیں اور پورے جسمانی کنڈیشنگ میں جو ابھی ہو رہا ہے چلیں چلیں چلیں اچھی کام کرنے والی ٹیم میرے ساتھ رہیں اگر آپ اسے پیمانے پر رکھنا چاہتے ہیں تو آپ باہر نکل سکتے ہیں اور اس میں بھی یہاں ایک ساتھ فٹ ہونے کا آپشن ہے۔ اور ہم نے تین دو میں کام کیا ہے اور اگلے ایک اچھے کام کو ہم اس مڈ سیکشن پر توجہ مرکوز کرنے جارہے ہیں جس کے لئے ہم پہاڑی کوہ پیماؤں کو کرنے جارہے ہیں لہذا اس کے لئے آپ اس اونچی تختی میں پوزیشن پر نیچے جا رہے ہو۔ کھجوریں سیدھے آپ کے کندھوں کے نیچے پورے جسم کو ایک لکیر میں کھینچتے ہیں جس سے آپ اپنے گھٹنے کو اپنے سینے کی طرف لیتے ہیں اور اچھل کر متبادل بناتے ہو جیسے تھوڑی سی ہاپ ٹھیک ہے لہذا آپ اس جگہ پر دوڑیں گے۔ ہم 45 سیکنڈ کے لئے ایسا کرنے جا رہے ہیں۔

آپ اسے صرف قدم اٹھانا چاہتے ہیں اور اسے سست کرنا چاہتے ہیں چلو یہاں تین دو اور ایک مستحکم رفتار سے چلنا چاہتے ہیں آپ پورے 45 سیکنڈ تک برقرار رکھنا چاہتے ہیں اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے گھٹنوں کو اوپر نہیں اٹھا رہے ہیں اپنے سینے کی طرف لاتے ہوئے آپ سانس لیتے رہیں۔ اس شدت کو بڑھانا چاہتے ہیں اگر آپ اسے آسانی سے لینا چاہتے ہو تو آپ تھوڑا سا آہستہ آہستہ اوپر جاسکتے ہیں تاکہ آپ اپنا چہرہ اٹھا سکیں اور بس اسی جگہ حرکت کرتے رہو جہاں سانس لیتے رہو ایک بڑی مسکراہٹ کے ساتھ اسے جاری رکھیں۔

ہم نے تین دو میں کام کیا ہے اور ایک عمدہ ، ہم نیچے رکھنا چاہتے ہیں کہنیوں کے تختے کے لئے یہاں مجھ میں شامل ہوجائیں تاکہ ہم یہاں آپ کی دہنی کو براہ راست آپ کے کندھوں کے نیچے کیا کریں اور آپ اپنے پیروں کی انگلیوں پر قدم رکھیں۔ ایک لائن میں پورا جسم ان پیٹھوں کو نچوڑ اور 45 سیکنڈ کے لئے یہاں تھامے رکھنا چاہتے ہو اور آپ اسے اونچی تختی پر تھوڑا سا آسان بنانا چاہتے ہیں اور اس کوہنی تختی میں رکھو ہاں دو تین میں شروع کردیں ایک دوسرے سے اپنی ہتھیلیوں کو دبائے رکھیں۔ زمین پر اس کو تھوڑا سا زیادہ مشکل بناتا ہے آپ جانتے ہو کہ اس پیٹ کو ایک لائن میں پورے جسم میں پیٹ چوسنے کی کوشش کرتے ہیں تاکہ آپ کے کولہوں کو اوپر کی طرف نہ بڑھاؤ اور نہ ہی جسم کے باقی حصوں کے ساتھ لائن میں بہت کم سانس لیں اور باہر رکھیں یہاں جائیں۔ وہ حیرت انگیز نتائج دیکھنے کے لئے اس کی سخت محنت کرو۔

ہم نے تین دو ایک میں کام کیا ہے جو اب تک زبردست کام ہے تین مشقیں ہو چکی ہیں کہ ہم چوتھے پھڑپھڑنا کک کو آگے بڑھا رہے ہیں لہذا اس کے لئے آپ بیٹھیں گے اور آپ کے سامنے اپنے پیروں کو باہر نکالیں گے۔ اگر آپ اسے تھوڑا سا مشکل بنانا چاہتے ہیں تو آپ صرف نیچے کی طرف جا رہے ہیں اور آپ ان کے سامنے تالیاں بٹ سکتے ہیں اور یہی کام 45 سیکنڈ کی سخت محنت سے کر سکتے ہیں یہاں تھوڑا سخت ہونا ہے لیکن ہم جا رہے ہیں اس کے ساتھ مل کر حاصل کرنے کے لئے.

آئیے تین دو میں جائیں اور ایک آپ کے ٹور کو سیدھے زاویے پر رکھنے کے لئے کوشش کریں کہ کندھے کو پیچھے کی گردن کو غیر جانبدار کرنے کی کوشش نہ کریں اور آپ بس یہیں رہنے کے لئے جا رہے ہیں اور ان چاپلوسی کک کے ساتھ چلتے رہنا چاہتے ہیں کہ اس اضافی مدد والے ہاتھ کو اگلے حصے میں لانا چاہتے ہیں۔ آپ کے کولہوں اور اچھی سانسوں کو آگے بڑھاتے رہو یہاں پر آگ لگنے والی سانس لینے کی منزل کے بارے میں مت بھولیئے مجھے بھی لگ رہا ہے کہ وہاں قریب قریب اچھا کام پڑتا ہے اور ہم تین دو ایک بہترین کام میں انجام پاتے ہیں جس کے بعد ہم اگلے دن کھڑے ہوسکتے ہیں۔ ایک پانچویں تحریک اعلی گھٹنوں کا تو پھر ہم کیا کرنے جا رہے ہیں آپ کے گھٹنوں کو آپ کے سینے کی ہاپ کے پاس باری باری لائیں۔

ہم آپ کی انگلیوں پر تھوڑا سا تیز قیام کرنے کے لئے جا رہے ہیں اور اگر آپ اسے تھوڑا سا پیمانہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ اعلی گھٹنے سے بہت زیادہ کام کرسکتے ہیں ، چلو تین دو میں شروع ہوجائے اور ایک اضافی رفتار حاصل کرنے کے لئے ان بازوؤں کو جھولے۔ آہستہ آہستہ شروع ہوسکتی ہے اور پھر اس کی شدت کو بڑھانے کے لئے رفتار کو اٹھاسکتی ہے اور آپ کو اسکیل ڈاون آپشن یاد آرہا ہے جس کی جگہ پر آپ صرف مارچ کرسکتے ہیں آو آو اپنے انگلیوں پر اچھے اور آسانی سے ٹھہرتے رہو گے اور گھٹنوں کو اچھے اور اونچے اونچے سینے کی طرف لائیں گے۔ ان بازوؤں کو لمبا جھولنا۔

آپ اب تک زبردست نوکری کررہے ہیں ہم آگے بڑھتے رہیں ہم اگلے پانچ چار تین دو میں کام کر رہے ہیں اور ایک بہترین روسی مروڑ اگلے ہونے والے محبت کے ہینڈل کے ان طول سے چھٹکارا پانے کے لئے شروع کریں ہم اس کے لئے بیٹھنے والے ہیں۔ ایک اور اگر آپ اس کی پیمائش کرنا چاہتے ہیں تو آپ زمین کی طرف اپنی ہیلس کو ایک طرف سے دوسری طرف جانے کے لئے اچھی اور لمبی لمبی چوڑی کو برقرار رکھنے کے لئے جا رہے ہیں اور اسے مڑتے رہنا چاہتے ہیں تاکہ اسے زمین سے تھوڑی سخت ایڑیوں کا سامنا کرنا پڑے۔ یہاں کوشش کریں اور متوازن رہیں اور یہی کام کریں۔

آئیے تین سیکنڈ میں سیکنڈ کے لئے چلیں اور ایک آپ کا دھڑ ابھی بھی آگے کا سامنا کرنا پڑتا ہے آپ صرف گھماؤ اور تیزی سے آگے بڑھ رہے ہو جتنا آپ یہاں دوبارہ کر سکتے ہو تیزی سے آگے بڑھتے رہنا چاہتے ہیں میں اسے تھوڑا سا پیچھے اسکیل کرنے جا رہا ہوں نیچے جاکر اسی چیز کو دہراتے رہیں جس طرح سے آپ اپنے پیٹ کی طرف محسوس کر رہے ہو ، آؤ قریب رہنے کی وجہ سے ان اچھے نتائج کے لئے سختی سے کام نہ کریں اور ہم پانچ چار تین دو میں کام کر رہے ہیں۔ اور ایک عمدہ چیز ٹھیک اگلی ساتویں تحریک جس کے لئے ہم نیچے رہیں گے اس کی ٹانگ بطخ ہے لہذا آپ اپنے پیروں کو اپنے گھٹنوں کو اپنے سینے کی طرف لائیں گے اور اگر پیچھے ہٹیں گے تو آپ پیچھے ہٹیں گے۔ اپنے کولہوں کے برابر اس کے ہاتھوں کو پیمانے کے لئے اس کے ہاتھوں کو اوپر کرنا چاہتے ہیں اور آپ اسی چیز کو دہرانے والے ہیں۔

آئیے تین سیکنڈ میں 45 سیکنڈ کا آغاز کریں اور جب آپ اپنی ٹانگیں اچھا کریں اور آسانی سے چلتے رہیں تو مجھے معلوم ہے کہ اگر آپ اسے مزید ڈراپ ڈاؤن اور پیمانہ بنانا چاہتے ہیں تو یہ تھوڑا مشکل ہے اور ابھی بھی ان نتائج کو حاصل کرنے کے لئے کام کرنے جارہے ہیں۔ ہم سب اس میں ایک ساتھ قریب تین تین میں آگے بڑھتے رہتے ہیں اور ایک بالکل ٹھیک ہے میں آپ کو اٹھنے جا رہا ہوں تم لوگوں نے اس پیٹ میں جلنے والی ورزش کے بعد اب تک تھوڑا سا دم لیا ہے لیکن ہم منتقل ہونے سے پہلے ہی سب ٹھیک ہے آخری تحریک میں.

میں آپ کو کیورٹ فٹ ایپ پر دعوت دیتا ہوں کہ آپ کیریئر فٹ سے متعلق براہ راست کوشش کریں یہاں آپ مجھ جیسے مزید تربیت دہندگان کے ساتھ کام کرسکتے ہیں جو آپ کو اپنے آپ کو مضبوط اور دبلی شکل میں لے جانے کے لئے آپ کی رہنمائی کرنے جا رہے ہیں اور آپ کے فٹنس اہداف کی سمت اگر آپ ڈاؤن لوڈ کریں تو تفصیل کے لنک کے ذریعے ایپ یا ذیل میں پہلا تبصرہ آپ کو آخری حرکت میں 14 دن تک مفت رسائی حاصل ہوگی۔

ہمارے پاس بائیسکل کی خرابی ہے اور یہ آپ کے پورے پیٹ کو نشانہ بنارہی ہے اور وہ پیار پسند ہیں جو اس محبت کو سنبھالتے ہیں اس کے لئے ہم زمین پر نیچے اتریں گے اور مجھ سے نیچے اتریں گے اور پیچھے گھٹنے کے پیچھے لیٹ جائیں گے اور اسی چیز کو دہرا دیں گے۔ دوسری طرف ایک ہی بات کو بڑھا دیں کہ دوسری ٹانگ میں سے دو دو اور ایک آخری 45 سیکنڈ میں چلیں یہاں پر آپ یہ کر سکتے ہیں جب آپ ان لوگوں سے معاہدہ محسوس کرتے ہو تو سانس لیتے رہتے ہیں۔

جب آپ اپنے گھٹنوں اور کہنی کو قریب لاتے ہو تو آپ آرام دہ اور پرسکون ہوسکتے ہو تو آپ اسے تھوڑا سا بھی آہستہ آہستہ کر سکتے ہیں لیکن بس ختم لائن پر ہی آگے بڑھتے رہنا ایک بڑی مسکراہٹ کے ساتھ کریں اور ہم ‘ دوبارہ کام تین دو میں کیا گیا جو کہ انتہائی شدید تھا لیکن ہم کر چکے ہیں مجھے یقین ہے کہ آپ نے اسے بالکل توڑ ڈالا ہے لوگ یاد رکھیں کہ یہ آپ کے پیٹ کی چربی کھونے کے لئے سات دن کی چیلنج ہے۔

میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ اگلے سات دنوں میں آپ میرے ساتھ دوبارہ اس آرٹیکل کو دیکھنے کے لئے واپس آئیں گے ، ہاں جب آپ اس چیلنج کو انجام دیتے ہیں تو صحیح تغذیہ کی پیروی کریں گے اور مجھ پر اعتماد کریں کہ آپ واقعی میں کچھ حقیقی تبدیلیاں دیکھیں گے۔ آپ کا جسم آپ میں سے ان لوگوں کے لئےجو آپ کے فٹنس سفر کا آغاز کر رہے ہیں مجھے آپ کو وقت کے ساتھ ہونے والی چیزوں کو بتانے دو اور راتوں رات نہیں بلکہ اس ہفتے کے آخر میں اپنے آپ سے صبر کرو کہ آپ یقینا  ایک مضبوط مرکز محسوس کریں گے اور یقینی طور پر فٹر محسوس کریں گے۔ صحیح ورزش کے ساتھ ساتھ یہ بھی ضروری ہے کہ آپ مناسب غذا کے ساتھ اضافی طور پر ایسی غذاوں سے پرہیز کریں جن میں ٹرانس چربی اور شکر دار غذا شامل ہوں اور اچھی طرح سے آرام دہ نیند اور ہائیڈریٹ کو اچھی طرح سے حاصل کریں اور آپ اپنے اہداف کو نشانہ بنانے کے لئے اپنے راستے پر بہتر ہوں گے تاکہ آپ اس چیلنج کو دہرا سکتے ہو۔ متعدد بار واپس آکر میرے ساتھ کام کرتے رہیں جب تک کہ آپ یہ محسوس نہ کریں کہ آپ اپنے آپ کو حاصل کرسکتے ہیں۔ جیسے یہ مضمون اپنے دوستوں اور کنبہ کے ساتھ اس مضمون کو بچائیں۔

Leave a Comment